Header Ads

Mia Sara menghidap penyakit buah pinggang

Mia Sara menghidap penyakit buah pinggang | Assalamualaikum kepada semua followers Borak Media, Artikel pada kali ini adalah berjudul Mia Sara menghidap penyakit buah pinggang. Semoga isi kandungan yang kami tulis ini dapat anda fahami dan memberi manfaat kepada anda semua. Selamat membaca.












Pelakon kecil molek Mia Sara Nasuha pernah menjadi fenomena dalam industri lakonan oleh kerana bakatnya yang luar biasa dan wajah serta telatahnya yang mencuit hati penonton.

Namun sejak kebelakangan ini, jarang pula kelihatan pelakon cilik berusia 13 tahun ini beraksi di kaca televisyen tempatan. Mungkin sedang sibuk menguruskan perniagaan butik yang dijalankan?

Berita terbaru, Mia Sara dikhabarkan jatuh sakit sehingga terpaksa dikejarkan ke sebuah hospital swasta di Kota Damansara.



“Doakan Mia cepat sembuh ya. Komen murni murni je ya. Nite ,” tulis Mia menerusi posting di laman Instagram miliknya.
A post shared by Mia Sara Nasuha (@therealmiasara) on Aug 6, 2018 at 7:14am PDT

Menerusi sebuah posting di media sosial, Mia dikatakan telah menghidap penyakit buah pinggang. Ya Allah! Semoga bertabah adik,


Berita berkenaan telah mendapat keprihatinan peminat dan pengikutnya yang rata-rata mendoakan agar kesihatan Mia kembali pulih sepenuhnya.









Borak Media mendoakan agar Mia cepat sembuh dan terhindar dari segala penyakit yang berbahaya.


Sumber : Instagram
























Baca juga


No comments:

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close