Header Ads

Drama Baru : Cinta Bukan Kristal

Drama Baru : Cinta Bukan Kristal | Assalamualaikum kepada semua followers Borak Media, Artikel pada kali ini adalah berjudul Drama Baru : Cinta Bukan Kristal. Semoga isi kandungan yang kami tulis ini dapat anda fahami dan memberi manfaat kepada anda semua. Selamat membaca.




Nantikan drama bersiri Cinta Bukan Kristal yang menggantikan drama jangan benci cintaku di slot Akasia.Drama kali ini berlainan dari sebelum ini kerana bukanlah adaptasi dari novel .Menampilkan gandingan Shaanaz Ahmad dan Ayda Jebat. Turut dibintangi oleh Raja Afiq, Nina Iskandar, Nazrief Nazri, Ayu Raudhah dan ramai lagi. Drama terbitan Orangetree Production dibawah arahan Shuhaimi Zulkefli.



JUDUL : CINTA BUKAN KRISTAL
JUMLAH EPISOD : 28 episod
TARIKH TAYANGAN : 8 Ogos 2018
WAKTU SIARAN : Isnin-Khamis, 7:00 malam
SIARAN TV : Slot Akasia TV3
PENGARAH : Shuhaimi Zulkefli
TERBITAN : Orangetree Production Sdn Bhd
PELAKON : Shaanaz Ahmad, Ayda Jebat, Raja Afiq, Nina Iskandar, Ayu Raudhah, Dayana Roza, Nazrief Nazri, Noniswara, Esma Dainal, Hazman Al-Idrus, Fauziah Nawi

WATAK PELAKON
Shaanaz Ahmad sebagai Adrian Hilman
Ayda Jebat sebagai Aryana
Raja Afiq sebagai Syafiq
Nina Iskandar sebagai Sofea

SINOPSIS DRAMA CINTA BUKAN KRISTAL
Cinta bukan kristal mengisahkan tentang Adrian Hilman (Shaanaz Ahmad) iaitu suami kepada Sofea (Nina Iskandar) yang begitu setia dan bahagia dengan isteri dan anak-anak.Boleh tergugat dengan kehadiran cinta Aryana (Ayda Jebat).  Adakah Adrian Hilman akan bercerai dengan isterinya dan memilih Aryana sebagai teman hatinya atau rumahtangga mereka dapat diselamatkan.


Baca juga


No comments:

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close