Header Ads

Gambar Fathia Latiff merokok live

Gambar Fathia Latiff merokok live | Assalamualaikum kepada semua followers Borak Media, Artikel pada kali ini adalah berjudul Gambar Fathia Latiff merokok live. Semoga isi kandungan yang kami tulis ini dapat anda fahami dan memberi manfaat kepada anda semua. Selamat membaca.









Berita terhangat apabila kontroversi Fathia Latiff menari dengan pakaian seksi di Bigo Live sehingga hari ini masih lagi segar dalam ingatan netizen. Menerima pelbagai kritikan, Fathia berulang kali memeberitahu dia mahu berubah ke arah lebih baik bebas kontroversi dan meminta agar orang ramai memberikan dia sokongan dan peluang kedua.



Namun, apakan daya yang dikatakan tidak sejajar dengan perbuatannya. Baru-baru ini, Fathia sekali lagi menjadi bualan ramai apabila merokok semasa sesi Live di Instagram bersama Zarina Anjoulie.



Tentu sekali ramai yang terkejut melihat aksi Fathia itu yang seakan tidak serik dengan segala kecaman terhadap dirinya sebelum ini. Malah, pelakon wanita itu juga menunjukkan contoh yang tidak baik kepada masyarakat dan memberikan persepsi negatif terhadap wanita yang berhijab.




Walaupun sebenarnya ramai sahaja selebriti wanita yang merokok cuma peminat sahaja yang tidak tahu. Namun, ada antara mereka yang pandai menyembunyikan ‘sifat sebenar’ itu. Dalam kes ini, Fathia tersilap langkah mempamerkan aksinya itu kepada umum, jadi janganlah nanti marah netizen bila diri anda dikecam.



sumber :beautifulnara.com

Baca juga


1 comment:


  1. Hello,

    I’m Lesia with MGID, an experienced native advertising network.

    We are highly interested in cooperation with Borakmedia and are ready to offer you the most beneficial terms. You'll get high CPM, flexible payouts, access to exclusive advertisers, and 24/7 support as a bonus.

    Would you like to continue in WhatsApp for easier communication or e-mailing is more comfortable for you?

    Best regards,






    Lesia Diska

    Publisher Development Manager for APAC, MGID Inc.



    Email: lesia.diska@mgid.com

    Line ID: lesia_di

    Skype: lesia240

    WhatsApp: +380634280921

    Website: mgid.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close